Torsdag


Ja det är torsdag och vat ni vad det betyder? det är FREDAG i morgon..

Har precis krängt tacco som jag så duktigt lagade till mig själv efter jobbet... gjorde dock så det finns till sambon när han kommer hem i kväll/natt efter jobb... snällt va=)

I morgon måste jag komma ihåg att ta hem sambon broms belägg som han köpt på jobb.. har glömt det hela veckan och känns som han kommer döda mig om jag gör det även i morgon.. för tanken är nog att byta dom nu under helgen..Jag ska göra mitt bästa.. får väl sätta alarm på mobilen eller nått...

I morse var det paret som fått våran lägenhet här med deras terapeft för dom behöver "handikapp" anpassa lägenheten lite.. eller ja dom behöver räcke vid dörren både på fram sidan och på baksidan.. dom  behöver ta ut badkaret och få en dusch till mannen i stället som har svårt att lyft sitt ena ben... ja lite sånna små saker .. men det blir nog bra för dom när dom flyttat hit.. kommer nog bli skönt för dom som är äldre att slippa sitt stora hus och sätta sig i hyres på gamla dar..

Sen passade jag även på att gå in om banken och hämta ut pengarna vi har fått tillbaka från tv lisensen som vi sagt upp nu när vi ska flytta..  det var 600 tillbaka rätt in på mitt kort, det tackar vi för=)

Fick en kommentar där dom frågade vart jag köpt mitt hello kitty diadem och svaret är på Ullared när jag var där sist.. det är skit bra..=) bästa köpet från den rundan=) sitter jätte bra hela dagen utan att göra ont bakom öronen.. hoppas det håller för evigt haha=)

Har jag berättat att jag fick en lock tång i jul klapp av syster yster?
En sådan här fick jag ... en mycket bra maskin



Restultatet..



Lock/vågor.. jag gillar det, lite förändring för en kväll/dag är väl inte fel.. =) dock lite svårt att göra själv i nacken .. tar lite tid med det går.. dock lättare att ta hjälp =) (syster yster)

Jaja...

Nä nu blir det väl duschen sen kommer jag nog nanna gott... som sagt man har inget liv när man jobbar i butik med dom tiderna som den har öppet.. slutar 18:15 varje dag, hem laga mat , äta, ut med hunden duscha plocka undan ja ni vet det vanliga man gör.. sen e klockan halv nio nio.. vad ska man göra då? jo man lägger sig i soffan och somnar där...hinner ju knappast göra något eller rättarsagt man är inte ett dugg sugen på att göra nått när man slutar för man vet vad klockan blir innan man hunnit hem och gjort vad man måste ...
Ilandsproblem!

jaja hej då


Kommentarer
Postat av: Nikki

SV: Okej :) Tack för din röst <3

2010-01-19 @ 10:18:57
URL: http://nixie.blogg.se/
Postat av: AleXaNdraA <33

kolla in på min blogg alexiss.blogg.se <3

2010-01-23 @ 02:33:14
URL: http://alexiss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0