Fredag..

Underbara fredag e här mina vänner... hur gött som helst det betyer att vi e lediga i två dagar plus att vi har en vecka mindre till semester..! =)

Igår när jag kom hem var där inget som levde på min lilla älskling.. så förhoppnings vis har front line hjälp... det ska ju ta fästingar loppor och sånt skit så det ser ut att ha funkat..
Vi tror att det var loppor och att han varit ute med igelkottarna... eftersom det kom så fort och han bara hade det i annsiktet... men men jag har klarat mig från bett och det lilla livet e frisk igen allt som räknas=)

Vet inte riktigt vad som händer helgen har inte direkt något planerat... Thord ska nog dricka öl någonstans så följer kanske med där...

igår var jag och köppte en tork vinda... nu behöver jag bara ett rör så jag kan sätta upp skiten! sen jäklar kan här hängas ut tvätt... ska bara hitta en bra  plats att ha den...=)

Det är ingen sol ute ... inte just nu iallafall så idag får skinnet vila alla ni semester glidare! Men tyvär kommer det väl spricka upp klockan e ju faktiskt bara 06:11 just nu...

nu ska jag fixa lite innan det är dax att köra! hejdå




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra dag och trevlig helg.

2010-07-09 @ 09:21:13
Postat av: my

Hejsan :)

Jag heter My.



Jag är 11 år.



Jag skulle gärna vilja att du kommenterar och kollar på min blogg.

För jag vill ha många besökare :)



Kram My

2010-07-10 @ 17:33:29
URL: http://mmyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0