FREDAG!

Underbart att det är fredag... ska snart iväg på jobb sen ska man hålla helg och det ska bli så skönt... sen jobbar man ju bara en vecka till sen SEMESTER!

Tror aldrig jag längtat så mycket... kan vara det fina vädret som lockar en att villja vara ledig så man kan sola bada njuta .. ta en kall mitt på dan om man vill och bara njuta av livet...

Igår var det iallafall en seg dag.. var trött som fan och gick inte på många knop...

Sen när jag kom hem fick i mig lite mat deckade jag på soffan... sov kanske vid 8 ... flyttade bara in till sängen och sov vidare.. var helt slut... så idag har jag nog sovigt för mycket för jag e jätte trött ändå..

Sitter och nördar mig på facebooks farmville... Fler än jag som inte kan låta bli det spelet?
jag är inte beroende längre som jag var i början , men sammtidigt kan jag inte låt det vara!

Nu ska jag mysa lite mer min underbara lilla vovve som ligger här brevid och gosar... hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig Helg!!!!!!!!!!!!!

2010-07-16 @ 08:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0