Fredag!


Fredagen är äntligen här... och idag klockan 4 när jag säger hejdå så kommer jag inte se dom på 5 veckor!

Det är detta man jobbar och sliter för hela resten av året , det är för att kunna njuta och koppla av under sin semester.. få göra vad man vill leva sitt underbara liv utan jobb och stress ..
Och jag tror att jag längtat med efter semestern detta året eftersom allt är som det är just nu...

Men iallafall.. igår såg jag en film som jag vill rekomendera för er ..Men häng med från början annars kommer ni
inte fatta... Mycket bra =)




nu ska jag fixa lite sen ska jag köra till jobb... det är lön idag fresten! så ikväll ska räkningar betalas så pengar kommer in och pengar försvinner!!

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken dag, både lön och semester. Ha det gott :-D

2010-07-23 @ 10:00:12
Postat av: Anonym

SEMESTERN HAR BÖRJAT JIPPPPPPPPPI !!!!!!!!!!!!!!!!!! Eller hur?

2010-07-24 @ 09:39:11
Postat av: Sanni

Heej! jätte fin blogg. Kolla in min blogg

Tävling veckans blogg var med ;)

2010-07-24 @ 10:12:45
URL: http://saniistheshit.blogg.se/
Postat av: Madde<33

Fin blogg!!

Besök min blogg och kommentera den om du vill.

Skuller verkligen uppskatta om du kommenterade.

Tack

(L)

2010-07-25 @ 00:55:03
URL: http://maderinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du inte lägger av helt att blogga under din semester.

2010-07-25 @ 16:10:46
Postat av: Anonym

Hur har du det på din semester?

2010-07-27 @ 10:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0