Fredag!

Underbara fredag är här och en vecka kortare till semester ! Nu är det bara tre jobb veckor kvar sen ska jag ha sov morgon =)

Igår när jag kom hem hade inte lille man bitit på NÅGOT!! Gissa om jag blev glad....=)   Han fick så mycket beröm och så mycket godis ... när jag satte mig på knä och skulle hälsa på han och sa att han var så duktig och allt det där blev han själv så glad så han kissa på sig...men hellre lite kiss än en slaktad pappers rulle=)

Sen satte jag mig som vanligt och sov en timme i sol stolen tills Thord kom hem... körde och köte baguetter och gott pålägg så åt vi det som middag...skit gott ..=)

Såg Filmen fich tank igår kan nog inte rekomendera den faktiskt var inte så där jätte bra däremot såg vi nya wallander filmen osså och den var super bra se den=)

Igår var igelkotten framme som bor hos oss någon stans i trädgården han var ända uppe på plattorna så la vi ett par hund mats kulor till han sen satt vi och kolla när han åt haha så ball det såg ut och hördes..
Visste ni att igelkottar skakar på sig som en hund?? haha som vi garva igår när vi såg det... när han hade krängt lite så skaka han på sig fnös till och gick vidare! ur gullig... vet att man inte borde mata den för då bara kommer den tillbaka men den såg hungrig ut=)

Bild från Google  men så söta djur dock fyllda av ohyra men ändå=)



dax att köra snart hejdå




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en skön helg!

2010-07-02 @ 09:42:51
Postat av: emelie

fin blogg

2010-07-02 @ 16:14:51
URL: http://selenagomezfanblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0