Måndag!


Ännu en måndag e här och helgen e förbi för denna gången... men nu jobbar jag bara denna veckan och nästa sen har jag 5 veckor semester! Tror aldrig jag har velat ha semetser så mycket som nu!

För tillfället är det skit roligt att gå till jobb.. det är fint väder jag är ute och kör jag gör det jag kan, vill och älskar! gud vad jag saknar mitt jobb... Men året har varit tufft fram tills nu och jag börjar längta efter semestern! sen kommer jag aldrig villja att den tar slut och att man måste återgå till verkligehten!


Helgen har iallafall varit underbar .. i Lördes var vi på utflykt jag Thord Hannes och Emma... vi packa in oss i bilen i 100 grader och körde till stens huvud! låg på stranden sola bada snacka litta ur mysigt.. sen blev det hem färd och käka tahi mat...=) Sen på kvällen blev det litta städ tvätt och disk här hemma .. Thord gick och la sig rätt tidigt då han skulle upp och jobba på söndag!

Sen på söndag blev det lite mer tvätt när jag vaknade , solning och väntan på att Thord skulle komma hem så vi kunde åka till stranden .. gud vad jag älskar stranden! Vi åkte ner till Beddinge.. jätte mysigt och fint . lite tång i vattnet bara men vi bada lika bra för det ... på hem färden blev det en runda in om jonas och martina  och en pizza i anderslöv och sen hem färd innan regnet och åskan kom... blev dock inte så mycket som vi skulle behöva men litta i alla fall....

Sen sov både jag och Thord riktigt riktigt dåligt i natt... vi har 100 grader i huset och fläkten hjälper inte tillräkligt! tror Thord gick upp vid halv tre för då fixa han inte det längre... hans klocka skulle inte ringa försen vid 4 men han satt vid datan istället för det var för varmt...

Så idag tror jag att vi ska köra och köpa ett mygg nät så vi kan ha fönstret i sov rummet jätte öppet så det blåser in lite skön kall natt luft... eller som jag föreslog kolla vad en Ac kostar sån liten bara man har på golvet!

Vi får se till o me Jerry tycker det e för varmt han e helt utslagen ...Även han låg framför fläkten i natt och försökte sova!

Stens huvud! på väg ner till stranden... så jäkla fint där e!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina bilder, låter som om du haft en riktigt bra och rolig helg. Semester snart.........? Nedräkningen kan börja eller hur? Ha en bra dag/kväll.

2010-07-12 @ 07:57:21
Postat av: Anonym

Så fint det verkar va på StensHuvud, vackra bilder.

2010-07-12 @ 12:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0