måndag

God morgon .. Det är måndag igen och helgen ligger bakom oss... har vatt kanon väder hela helgen ju så skinnet stramar lite måste jag väl erkänna!  Har varit hund vakt hela helgen till Ernie och elvis , det har gått super bra och jerry har älskat att ha kompisarna här...=) Dock fick jag renbädda sängen och dammsuga igår när dom små trollen åkt hem... tre hundar blir väldigt mycket hår!

I fredas var jag bara hemma och tog det lilla lugna  kolla film och åt lök ringar.. Thord var och drack öl i svedala  han fick passa på att göra det i fredas för han skulle jobba på söndag ...går inte att dricka på lördagen då...

Sen i lördes sola jag som fan under hela dagen och sen hjälpte jag Thord att mecka lite bil.. Blev att vi  körde till svedala och käkade eftersom vi inte pallade att laga mat ... Sen tror jag inte det  hände så mycket mer ...Blev en film i sängen att somna till...

Thords klocka ringde 5 i söndes morse .. jag gick ut en runda med hundarna då eftersom jag ändå var vaken och ernie och elvis e vana att gå ut tidigt då dom alltid gör det hemma... Jerry tittade lite på mig som om VA e du inte klok jag vill inte gå upp nu... hehe=) han e en glidare han... iallafall så sov jag vidare sen till tio...

Sen gav jag mig på att klippa  häcken den biten som redan var på börjad med aldrig avslutan där var mycket kvar.. så jag klippte klart den sammlade ihop all skit som nu ligger i en jätte hög... vi måste ta hem ett släp och lasta skiten på o sen köra till tippen! passade även på att rensa lite i rabatten grävde upp en jävla massa rötter till buskar vi inte vill ha... jag hade dragit upp buskarna en gång innan men efter som jag inte tagit upp rötterna hade fan skapet kommigt igen så denna gången grävde jag upp skiten och som jag slet!

Idag har jag svin ont i kroppen efter allt trädgårds arbete ... och när Thord vaknar kommer han nog ha ont i fötter och ben.. han var nere på planen här i byn och lirade boll i fyra timmar igår...


Här ligger grabbarna i skuggan =)


hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad du kämpar i denna hettan, jättefin bild på hundarna, dom är supersöta allihop.

2010-07-05 @ 09:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0