Onsdag!


Igår när jag kom hem satte jag mig i soffan och bara började stor lipa... allt bara rann av mig .. det är så mycket som jag vill ha ur mig men som jag inte vet hur... iallafall satt Thord och lyssna på mig och allt känndes lite bättre..

Åkte till staffanstorp till bygg max och köpte skruvar till gipsen och latex fog tror jag det hette... sen stanna vi på willys och köpte godis coca och lök ringar... sen när vi kom hem la jag mig i sängen och tröst åt och kollade på våra bästa år fast på play... visste ni att det fanns?

Blev en tidig kväll igår sov nog vid 9 tiden....

Idag har jag vatt vaken sen fyra då Thords klocka ringde och han skulle gå upp... men bara en liten stund efter han kört ringer han och säger att han smällt med ett rå djur... klar vaken satt jag upp i sängen och bara hur gick det med dig! och det ända han säger att fronten på bilen har tappat lack! jag bara skit i bilen hur gick det med dig...? jo det gick bra men rådjuret ligger här skadat fast det lever... så han fick ringa polisen som koppla han till jägaren som sen fick komma och avliva djuret... synd om det att ligga o lida! men villken tur att det inte tog hårdare...

Nu är det snart dax att göra sig klar för jobb... klockan är 06:07 just nu .

Jag vill ha en ny data... denna vi har nu börjar se sina bästa dagar... den
är nog inte mer än 2.5 år men lever sitt eget lilla liv... Hoppas den håller ett tag till iallafall för just nu har jag inte pengar till en ny... Men vi får se..


En mindre bambi lever tyvär... men sluta springa ut på vägen framför bilen!


hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig, det är inte lätt när man är deppi och bara vill gråta. Men det var ju tur att din sambo klarade sig helt från att bli skadad själv. Visst är det synd om djuret men man kan ju inte hjälpa att man kör på dom när dom bara springer ut så på vägen. Hoppas du får en bra dag efter allt detta:-D

2010-07-14 @ 09:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0