Onsdag!


Idag till middag har vi lika långt kvar att jobba som vi jobbat fram tills då... fattar ni?
Halva veckan har gått=)

Igår var jessica och elin här en snabb stund och fikade och lekte med jerry, han blir så glad när någon vill leka och kasta boll... vet ingen som e så kär i en boll som han är... =)

Iallafall dom var här en snabb runda sen skulle jag åka och bygga naglar super nöjd e jag med dom, och så skönt att det ligger mycket närmre än den andra.. känner mig dock lite dum att inte medela min gamla men sen sammtidigt har jag försökt nå henne en vecka utan att hon svarat...

När jag kom hem sen blev det två mackor en dusch och sen skalla jag kudden , skönt att det inte var så jävla varmt som det har varit dom andra kvällarna /nätterna  utan inatt kunde man tillome ha lite täcke på sig och då sover jag som bäst=)

Till helgen vet jag inte riktigt vad som kommer att hända jag hoppas på stranden om det är fint väder.. hoppas jag kan lura med mig Thord=) 

Igår bestämmde vi att vi ska till sommarocken i svedala! eller iallafall på fredagen ska vi dit, det är Hasse Andersson, joddla med siv och nisse helberg alla på samma kväll... Kostar 350 kronor ska nog bli riktigt skoj...=)


I förgår såg vi denna film... Helt klart se värd mycket rolig på vissa ställe=)



Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag se om jag kan skaka li i Thord som behöver gå upp nu ...
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är säkert värt pengarna på Svedala-Rocken, dom har alltid bra artister med. Ha det så kul.

2010-07-07 @ 11:08:46
Postat av: linda

sämsta filmen evah :D

2010-07-18 @ 01:40:38
URL: http://baraskit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0