Söndag!


Det är söndag och helgen e snart slut och man går in på slut spurten.. sista jobb veckan innan semester.

Tror ni att det är sol när man är ledig ? E nä... varken igår eller idag har det varit  strand väder och det är depprimerande...

Igår slipade jag första spacklingen i rummet, tvättade , städade , lagade mat.. var riktigt flitig.. sen idag fortsatte tvättningen lite och sen mest suttit i soffan..

Igår rasade våran data ner.. gissa om jag blev sur ... jag hatar när saker går emot mig.. men iallafall efter ett långt försök att laga den fixade till slut Thord det =)  blev genast glad... men nu e allt borta så inga bilder inga filmer inget!! Datan är som när jag köpte den..Men hellre det istället för att behöva köpa ny data.


nu ska jag se hur det går för Thord som är inne och spacklar.. hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas iallafall att du får sol på din semester.

2010-07-18 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0