Tisdag!


Igår var det riktigt klibbig värme och jag förstår  inte varför det inte kan vara mega regn och åska så vi bara sen kan njuta av värmen! värmen är inga problem om vi bara hade sluppit klibban! jag röstar på ett jätte oväder så jag sen kan njuta av 5 veckor semester =)

Ska blåsa upp min pool på semestern så jag kan ligga och plaska i den när det e för varmt och man inte kommer iväg till havet.. har ju lille man osså man kan inte ha han i bilen nu när det är så varmt och kan vi inte släppa av han i svedala så får vi ju stanna hemma...  Förstår inte folk som sätter sina hundar i bilen nu och tror att det räcker att veva ner rutan lite det FUNKAR INTE! så sluta upp med det där... jag lider med vart ända djur som tvingas in i en bil i denna värme!

Igår när jag kom hem var sov rum nummer 2 ut rivet och renovering på börjat... så nu lever vi ännu en gång i bygg kaos med skit överallt... jag som precis lyckats bli av med allt slip damm tycker jag och så ska det komma nytt nu!  jajaja sov rummet kommer iallafall bli jätte fint när det är klart...
Jag ska försöka ta bilder på allt som jag gjorde med det förra.... kan vara kul att ha..


Här är en bild till från stranden i lördes känner ingen som kom med på kortet det vara lixom svårt att ta ett kort  utan att alls sol folk kom med..





jaja hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä jag håller med, det är ju bättre att låta hundarna vara hemma än att sätta dom i bilen. Hoppas allt går bra med renoveringen, ser framemot bilder :-D

2010-07-13 @ 09:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0