tisdag!

Denna snygging är nu ny familjemedlem hos oss=)






Bild från google..

Iallafall idag är det tisdag och det är dax för kiviks marknad efter jobb.. sticker och hämtar svär mor när jag slutar och sen drar vi... hoppas man hittar något som kan vara bra att ha =)

Måste lära mig min nya telefon den e lide svår kom jag på igår =) men det ska nog gå bara att trycka sig fram eller? =)

Thord kom hem från jobb för en stund sen så nu när jag ska sticka till jobb så går han och lägger sig... känns lide skumt..

jaja borsta tänderna nu iallafall sen dax för jobb... hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Woow vilken fin telefon! Ja det är bara att trycka och prova sig fram, det är inte mycket som kan hända mer än att det kan bli fel och då vet man ju det :-D Ha det så kul på Kivik.

2010-07-20 @ 08:46:06
Postat av: Jenny <33

Drit kul navn ,,, jeg heter også Jenny men jeg er norsk da:P

2010-07-20 @ 18:48:18
Postat av: Jenny Eliasson

Hejhej !, nice blogg ! <3



haha, jag heter också Jenny =D

2010-07-20 @ 22:22:00
URL: http://jennysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0