Tisdag

god morgon!

Igår mina vänner så regnade det faktiskt! Det har inte hännt på flera veckor känns det som.. jag fick springa ut och veva upp mina rutor som jag hade glömt nere! 

Fast det e bra för jorden med lite vatten det e väldigt torrt efter all sol =)

Och i morse för en timme sen när jag gick upp såg dagen ut att kunna bli grå och lite kallare  men icke .. nu börjar det spricka upp och vi som jobbar ska än en dag plågas av värmen och av vetskapen att dom andra ligger på stranden!

Jaja idag ska jag iallafall bygga naglar klockan 7 .. min vanliga nagel byggare har stängt av telefonen det går inte att nå hennne! har ringt en hel vecka utan restultat... så har lyckats klämma in mig  till en ny som endast kunde bygga en gång för hon hade inte tid sen att underhålla dom för hon hade redan full kund krets  eftersom hon bygger på kvällar bara vid sidan om sitt vanliga jobb! men men kan jag bara få nya nu så får jag fixa en ny tills nästa gång eller så kanske bara min vanliga har satt igång telefonen igen! vi får se..


nu hinner jag inte mer hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra dag på jobb, nu har du väl snart också semester? Då kan du njuta i solen.

2010-07-06 @ 10:09:25
Postat av: Sophia♥

Skulle bli väldigt glad om du röstade på min bild! :)

(Du behöver inte kommentera, bara klicka på rösta! Jag ser att du röstar på mig änd姧 )



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=4670



Tack För Röstningen i förhand! <3

2010-07-06 @ 13:43:12
URL: http://asiannails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0