Torsdag!


Ja ha vad ska man skriva om idag... det är fredag i morgon och ser inte ut som det blir svedala rocken för oss längre känns onödigt att lägga ut 700 på det när vi kan ha dom pengarna till annat...

Sov rum nr två är ju som sagt under  renovering så pengarna kommer behövas bättre där!

igår var syster yster här och  grillade ... åt glass och satt och snacka skit sen när hon skulle köra hem ringer hon efter ett tag och säger att hon behöver hjälp för hon har tappat ljud dämparen på bilen och vet inte hur hon ska få loss den... så Thord och jag fick köra och hjälpa henne... eller ja jag körde Thord hjälpte=)

sen blev det film och nanna när vi kom hem...

Idag är det ingen sol... det e lite grått och det blåser rätt mycket.. vår väl se vad som händer längre fram under dagen ...

Blir kanske en bil utställning på lördag i stället... jag är kluven om att hänga med eftersom jag e sol narkoman så känns det som man går miste om solen om man går på bil utställning och lite marknad i stället... men vi får se..

Sen på tisdag e det kiviks marknad... ska bli skoj blir en runda ner där som  vanligt .. blir inte så länge då jag ska upp tidigt på onsdag!

nej nu ska jag köra till jobb... hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med, det är bättre att ha pengarna till något nyttigt man behöver. Ha en bra dag!

2010-07-15 @ 08:37:14
Postat av: Sannie

Vilken var din favorit saga när du var liten? :)

2010-07-15 @ 09:56:21
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0