Torsdag

ska börja med att svara på min kommentar!

Ja jag köpte klänningen på kivik.. har inte hunnit ta en bild men det kommer... det är en lång klänning vit med lite mönster på i tunt tyg .. super skön att ha nu när det e sommar=)

Sen annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga...  Det är Fredag i morgon!!! nu är det ordentlig ner räkning.

Jerry kom precis in springade i full fart från trädgården och sätter sig rent annfådd och glor på mig.. undrar vad han vill... Hmm..  om hundar ändå kunde prata, vad bra det hade vatt..

hinner inte med så mycket mer dax för jobb... hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj då är det bara en dag kvar att jobba sen är det SEMESTER....... Skönt eller hur? Ha en bra dag.

2010-07-22 @ 08:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0