Torsdag.

Idag går vi in på en ny månad .. det är redan Juli och innan vi vet ordet av är det redan kallt och december igen!

Igår var jag och pappa på hörby marknad och titta runt lite köpte en skylt varning för hunden tydligen ska man ha en sådan så man inte blir ersättnings skyldig om här går in någon och jerry biter dom... sen så köpte jag som vanligt strumpor... i år var det 14 för 100 så slog till på det=) nu har man så man klarar sig resten av året... ska rensa lite nu från dom gamla ..=)

Det bästa med hela marknaden är som vanligt munkarna.. jag och pappa hittade ett stånd där dom stog och gjorde dom direkt så man fick rent nya så jävla gott... fast svin varma så man kunde inte hålla i dom .. dom var i lagom temp när vi nästan var hemma haha=)

Annars rullar livet på som vanligt .. nu ska jag köra till jobb och be för att jerry inte biter på något idag ... igår hade smarte Thord glömt hushållsrullen med papper på stora rums bordet så den var ju slaktad när jag kom hem! blir så trött... Någon som vet varför han har börjat med detta ??? han har aldrig bitit på något förren nu den sista veckan!  jag blir tokig.... fortsätter han får han fan sitta i en bur under dagaran och hur kul e det lixom!

hejdå jobb väntar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får köpa lite extra goda oxben eller liknande som han kan gnaga på när ni inte är hemma.

2010-07-01 @ 09:48:00
Postat av: Anonym

Göm alla hus/toarullar :-D

2010-07-01 @ 16:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0