Underbara!

Underbara semester är här och jag njuter till fullo! har haft fullt upp dessa två lediga dagar...

Började måla tvätt stugan i söndes så håller fortfarande på med det...

Ska ju kaklas någon gång i tiden men tills dess målar jag den vit så det inte e lika fult där..
kanske blir lite roligare att gå ner där när det inte ser ut som skit! Jag har målat allt helt själv och är riktigt stolt över mig själv... har slitit som ett djur för att asa ut skrivbord gadrob och tork skåp som de förra ägarna lämnade kvar .. sen har jag målat golv tak och väggar vita... visst det är inte perfekt men sjukt mycket bättre än det som var där innan så jag är super nöjd...=)

Sen idag var vi i Tyskland jag Thord och hans föräldrar körde "bussen" ner en cheva van eller hur det stavas... hur mycket last utrymme som helst =)

var som att vara i himmlen som Thord sa=)

Bilder från våran resa kommer sen passar på att visa er min sommar klänning så länge =) en sån där man bara drar på sig när man ska till stranden eller det bara är riktigt varmt och man måste ha kläder på sig.





nu ska jag duscha av mig innan jag ska skalla kudden.. Thordan sover redan och har gjort sen 7.. med tanke på att han inte sov i går natt ja natten till idag så förstår jag att han e trött... sömn problem som fan har han tyvär i mellan åt...

 

jaja hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så duktig du har varit, det är ju inte gjort i en handvändning att måla tvättsugor. Jättesöt klänning, ser luftig och skön ut. Ha en fortsatt skön semester.

2010-07-28 @ 08:57:06
Postat av: Anonym

Jättesöt sommarklänning.

2010-07-29 @ 09:25:20
Postat av: ebba

Dagens blogg är startat!

2010-08-02 @ 17:07:02
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: Olivia

Fin blogg! :)

2010-08-02 @ 20:45:14
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/
Postat av: axel

Heej :) allt bra med dig?

2010-08-10 @ 16:57:43
URL: http://axelnilimaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0