Fredag!

God morgon .. idag är det fredag... men eftersom jag ska jobba hela helgen kan det spela kvitta!

i morgon ska vi ut med jobb och köra cocart , äta gott och dricka gott... men älskade sambo kommer och hämtar mig sen i malmö på natten plus att han kör mig till jobb på söndag morgon.. e han inte bäst =)

Nu ska jag ta och köra till Dalby och hämta upp syster yster hon ska in till lund och hämta sin bil som vatt på lagning nu i en vecka sen hon blev på körd... Nu ska doris vara fin som ny...


Jerry passade på att äta alla muffins med eller utan papper när vi inte var hemma igår... dom låg i en påse på stora rums bordet! men icke när jag kom hem ... så återstår att se hur  hans lilla mage klarar detta...om han bajsat ner hela sig när jag kommer hem idag eller nått...


Nej nu mot syster yster... här är vi i våra nya solglasögon  snygga va =)




En bild på vårt nya golv i sov rummet... fick ju inte med alla bilder igår.... =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint golv, riktigt tjusigt. Hoppas vi får se allt sen. Ha en kul kväll.

2010-06-11 @ 13:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0