Freedag!

UNDERBARA fredag är faktiskt här.. sista dagen på jobb denna vecka! sista dagen man går tidigt för denna gången... går sent sen fast bara 2 veckor sen kommer jag att ha fyra underbara veckor då jag ska få  köra!!
Längtar faktiskt som tusan.. var länge sen sist nu och sakna vägarna ..

Igår var vi på student som sagt .. var ett år sen vi träffade dom sist så det var trevligt.. Min lilla kusin e jag fast ett par år yngre eller hur Anna haha=)

Grillade korv till lunch på jobb igår ... engångsgrill e jävligt underskattade... riktigt gott med grillad korv...

nu måste jag fixa lite blev bara en kort uppdatering idag.. men Vädret är underbart ute så upp och hoppa och ut med er i solen!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0