Lördag!

Ja då var det lördag morgon och jag sitter och har precis krängt i mig mackor... jag ska snart köra till jobb... eller ja om en halv timme e det dax...

Igår skulle jag köpa lunch inne på nova klockan var vid ett.... och det var SMOCKAT med folk.. så min fråga är då jobbar inte folk? är alla bara så kåta på att bränna upp sina skatte pengar dom fått tillbaka så dom helt enkelt tar sig ledigt för att kunna terra mig på nova under mina sparsammt 45 minuter lunch??

Idag ska vi iallafall köra co cart som jag säkert redan nämt.. förhoppningsvis kommer lite bilder på det sen om jag överlever haha har aldrig kört... eller jo på Tosselilla räknas de haha=)

Just nu fösröker jag tömma min mobil på bilder som dock inte går så bra.. undra vad jag gör för fel... hatar sånt tekniskt skit som bara funkar när det själv vill...


Och undertiden jag gör det så låter det son rutorna ska blåsa sönder när som.. jävlar vad det blåser... fast annars ser det ut att kunna bli en regn fri dag.. eller ja för stunden iallafall...


så ja nu har bilderna kommit från mobilen så här ser ju ena änden ut av sov rummet




och detta är andra delen! det ska ju hängas upp lite tavor och sånt oxå som jag inte fått tummen loss till än men annar e det riktigt fint=)



nu e det dax att göra det där sista innan jag ska köra hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt folk som var på Nova hade kanske också lunch

:-))). Jättefin sängkammare. Ha en bra dag på jobb.

2010-06-12 @ 10:15:35
Postat av: Anonym

Snart är din jobbehelg över, skönt va :-))))

2010-06-13 @ 17:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0