Måndg!

Midsommar helgen e förbi och åter ringde klockan i morse och det var dax att stiga  upp.. kan säga att jag var svin trött... är morgon människa och brukar aldrig ha några som helst svårigheter med att stiga upp men i morse tog det emot!

Hade en super trevlig midsommar nere i simrishmn med fest och dans ... sen sov jag över där underbart att sova i husvagn ..=)

Igår var vi och hämtade hem den bil som ska hjälp thord att få en bra vento , har köpt en reservdels bil eftersom han behöver lite saker så var det billigare att köpa hela bilden istället.... tack jonas=)

Sen sola jag som vanligt kan man annat än älska sol....=) sen på kvällen kom Malin och Lenny vi grilla litta go mat och sen spela vi kubb=) tack för en trevlig kväll=)


nu e det dax för att göra sig klar för att köra måste väcka Thord osså innan jag kör så han kommer upp han ska osså jobba fast börjar 9...

I dag fast om fyra veckor sitter jag inte här vid denna tiden för då har jag semester! ner räkning har börjat... endast fyra veckor kvar!!!


Jag och syster yster=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint foto. Hoppas din körning går bra.

2010-06-28 @ 08:19:03
Postat av: Rima<3

Fin blogg :)

2010-06-28 @ 14:29:06
URL: http://rimaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0