Onsdag

Onsdag morgon och tittar jag ut ser det ut som om det skulle kunna bli riktigt nice väder idag... solen skiner och himmlen är blå, fåglarna kvittrar och jag tror helt enkelt att det kan bli en fin dag=)

Tyvär kommer den ju spenderas innomhus på jobb.. men alltid trevligt med sol..
iförsig är klockan bara 05:42 i skrivande stund och mycket kan hända innan ni andra öppnar era ögon och drar er upp från värmen i sängen...=)

Är ledig i helgen har dock inga planer än får se vad som dyker upp... hoppas som alltid på vädret ska bli bra..

I morgon ska jag och jessica till Eslöv på student. våran kusin johan ska firas.. dock är det en dag mitt i veckan så blir inget sent för jag ska upp klockan fem på fredag morgon...


En till klänning=)



nu ska jag göra det sista innan det är dax att köra till jobb..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så tjusig klänning, var hittar du alla fina klänningar?

2010-06-02 @ 07:42:33
Postat av: Jenny

Jättebra blogg ! :) Läs gänra min och kommentera (A)

2010-06-02 @ 16:01:09
URL: http://haahaahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0