Tisdag!


Dagen i Malmö gick bara bra...  Inte så mycket folk direkt men tiden flög iväg bra tyckte jag.

Nu sitter man här igen och det är snart dax att köra dit igen jobbar 8 till 5 idag.. Och som vanligt är vädret underbart när det e dax att jobba... inte ett moln så långt jag kan se... detta är inte okej.. jag vill stanna hemma och sola!! älskar att sola finns fan inte mycket som slår de=)

På fredag ska jag ner till mamma o pappa och fira midsommar nere i simrishamn , som vanligt=) tradition ju... vet dock inte än om jag ska köra hem sen på natten eller om jag ska sova över får se... hade vatt najs att vara där om det e fint väder men sammtidigt har jag lille man här hemma... vi får se helt enkelt.

Igår satte Thord in Bilen i trädgården... för han skulle fota.. haha han e för kass han kör bil i trädgården mest för att han kan inget annat... så just nu har jag en bil och en fyr hjuling i trädgården.... =/

Kom precis på att jag måste gå och kolla min pumpa och se om den lever vi hörs va hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du slutar kl.3 då är ju solen fortfarande uppe så då kanske du hinner sola en stund. Ha det bra.

2010-06-22 @ 08:58:43
Postat av: Anonym

Va ska ni inte fira midsommar i ert nya hus? Er trädgård ser så mysig ut på bilder du lagt in. Hoppas ni får en bra midsommar med mycket go mat.

2010-06-23 @ 08:27:28
Postat av: elli

fett fiin blogg :) ;) :D

2010-06-24 @ 00:50:54
URL: http://ellinornyerg.blogg.se/
Postat av: elli

fett fiin blogg :) ;) :D

2010-06-24 @ 00:50:55
URL: http://ellinornyerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0