Tisdag

Jaha då var det morgon igen och man sitter här igen!

Igår kom jag på att jag hatar väg arbete!!! dom är fan överallt dom stoppar upp det tar extra lång tid att komma fram och ibland måste man tillome köra en omväg för att ta sig dit man vill! Visst är det jätte bra att folk vill offra sitt liv för att jobba på en väg, en väg dom faktiskt bygger / ändrar för att vi andra ska vara säkrare men undertiden dom bygger vägen tycker jag inte om dom! jag tycker om dom när allt e klart och det inte längre finns några hinder ...

Igår när jag kom hem hade min annars så söta lilla vovve tagit en toa rulle , dragit ut en massa papper och bitit på så vardagsrummet var fullt av toa papper när jag kom hem!! det var bara att snällt ställa sig och ta upp skiten innan det blev kisse runda! eller ja han kissa på sig när han insåg att jag sett vad han gjort för att han vet att han gjort fel... och där e det lite jobbigt för man ska inte skälla på han om man inte sett han göra det och det försöker jag verkligen att inte göra ... Och igår behövde jag bara titta på han så visste han vad jag menade!

Får hoppas att han låter bli toa pappert idag !




Nu ska jag göra mig redo för körning till jobb och jobba lite!  ska väcka Thord innan jag kör , ja det gjorde jag igår oxå bara det att han ringde sen och fråga varför jag inte väckt han...  Men när jag var inne o sa till han så satt han upp i sängen o snacka med mig haha trött nä då=)


hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Busig liten vovve du har, men han har säkert haft jättekul. Glöm inte sätta undan toarullen idag :-D

2010-06-29 @ 09:18:51
Postat av: jenny

hihi! villken busig och söt hund du har! :)

2010-07-03 @ 22:53:51
URL: http://jennysidol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0