Torsdag!


Torsdag ... har gjort mina vanliga morgon rutiner... smink ut med hund äta frukost och sen sitta vid datan så klart... har kommit på att dom bloggar jag brukar läsa så här på morgon kvisten har börjat bli ganska tråkiga... det är sällan någon som uppdaterar om sitt lilla liv längre... håller den här "flugan" med blogg på att dö ut?

jaaja jag sitter här iallafall och försöker komma på ett par rader att skriva ner... ännu en dag vaknar man med solen i huvudet och man vill inget annat än att slänga av sig täcket , grabba tag i sol stolen och ut i trädgården... men så är ju icke fallet... måste först köra till jobb... jobba inne en hel dag och när jag sen kommer hem ja då e det inte så mycket sol längre för då är klockan 8? så trist.... men som sagt ska jag snart köra i fyra veckor så 4 tidiga veckor för min del o det kommer bli underbart=)


I morgon är det Fredag  nice hoppas på en helg med fint väder så man kan sola, vara i trädgården och grilla =) älskar att grilla sjukt gott..!

Nu är denna bilden tagen precis när snön smält undan man har precis börjat kunna pilla lite i rabbaten men detta är iallafall vår baksida ute platsen jag har planterat allt nytt i den vid muren så det är mycket finare nu.. ska se om  jag kan ta en bild en dag=)




nu ska jag till jobb hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint hus, ha en bra dag på jobb.

2010-06-17 @ 10:00:54
Postat av: Anonym

Ja vissa personer är dåliga på att uppdatera sina bloggar, jag håller med. Tur att det finns dom som är tvärtom. Lycka till med körningen.

2010-06-17 @ 10:06:34
Postat av: mira

mysig blogg du har!!

hur gammal är du?

2010-06-18 @ 00:04:41
URL: http://miraager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0