torsdag


Torsdag idag och som jag alltid brukar säga betyder det att det faktiskt är fredag i morgon=)

Vädret ser ju ut att kunna bli bra idag oxå, roligt för alla studentare. Ska på student i Eslöv ikväll till kusinen Johan! Grattis till han...

Var och köpte lite blommor igår blev mycket fint... Thord köpte massa fröer och sådde , får se om där dyker upp något.. i så fall blir där fullt av blommor kan jag säga haha... =) Köpte även en "hackare" så nu slipper jag liggga på knä och rensa utan kan gå upp vanligt bra va :)

Idag tror jag Thords projekt ska bli ett nytt staket... får se om han åker och köper det eller inte... vi ska flytta fram en sektion så man måste öppna grinden innan man går fram till ytterdörren.. mest för då kan inte jerry springa rätt ut på vägen heller om han tar sin chans o springer där dörren öppnas haha=)  Har lärt han att stanna o att vi går först men ibland funkar inte riktigt det..=)

Fick en fråga vart jag köpt mina klänningar.... Den rosa köpte jag på gina tricot... den vita var på Hm och den rödsvarta var på  new yorker...

Här kommer en till även den är ifrån new yorker...




Kom precis på att jag är lång ledig denna helgen villket betyder att jag är ledig måndag och tisdag oxå... dock har det sina nackdelar för det betyder att det är dax att jobba helg nästa helg... lite tråkit dock eftersom vi ska ut en sväng med jobb samma helg... på lördagen, villket skick man kommer på söndagen då vet jag inte haha=) men kommer få ta det lugnt så inte kunderna klagar!

Måste ringa och få ny tid med naglarna, ringde igår och då bröts det o glömde sen att ringa upp... måste ta det måndag eller tisdag för sen jobbar jag sent dom andra dagarna och tror inte hon vill bygga naglar halv 8 på kvällen...


Nu ska jag borta tänderna, kolla i väskan så jag packat ner allt jag ska ha.. ska ju åka direkt till syster yster o göra vid mig inann vi ska till elsöv på student...


njut av solen mina vänner! hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesöt klänning. Ha det så kul på studentfesten.

2010-06-03 @ 07:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0