Fredag

Freeedag Wiiiee...

underbara fredag är här ska passa på och njuta av denna helgen eftersom jag jobbar nästa helg som kommer..
Börjar lång pass på måndag om jag inte har helt fel för mig...

Thord och jerry ligger där inne och nannar och man vill ju bara krypa ner brevid och göra dom sällskap... men icke.. Tänk vad skönt om man själv oxå hade haft lite andra tider än 9:30 till 18:15 varje dag.. man hinner inte med ett skit tycker jag... som jag sagt innan man har inget liv.. jag hinner inte göra något innan jobb.. inga större ärende iallafall.. sen hinner jag inte så mycket efter heller.. jag måste direkt hem till jerry gå ut med han o sånt ja sen e klockan halv åtta åtta... laga mat duscha o ja sen då? jo sen sätter man sig o kopplar av för kvällen framför datan för då e klockan över nio snart tio ... Men men sånt är livet..

Funderar på att se den nya beck filmen ikväll när jag kommer hem undrar om den e bra? har inte fått tid att se den innan ... så den och lite tvätt står nog på mitt schema ikväll... ska försöka vara vaken när Thord kommer hem så vi hinner träffas lite för det har vi inte gjort på hela veckan.. jag sover när han kommer hem och han sover när jag går .... Det blir så den veckan han jobbar sent.. han e väl hemma vid 12 på natten då...

Jag ska nog även sota rören där nere i pannan om jag kommer ihåg hur det var jag gjorde.. jag  vet den lilla luckan i tvätt stugan men inte där inne vid pannan.. men jag kommer nog ihåg det om jag går ner o tittar på den... Det är lixom Thord som brukar sköta det... jag brukar bara elda=)   ska bli nice sen när vi ha en innsats till den öppna spisen här uppe så vi kan elda i den osså... för eldar  vi där nu går 90% av värmen rätt ut i skorstenen...

mina små fröer växer så det knakar... måste ut o köpa mig större plast krukor med hål i botten så jag kan plantera om dom så dom har en chans att växa sig stora... ju större kruka ju större planta har jag lärt mig=)
Hoppas bara att det kommer frukt på dom osså sen.. eller ja e chilli en frukt?  jaja skit samma.. ska ta ett kort på det så ni får se våran odling=)

Tro det eller ej men jag har lyckats hålla liv i mina blommor jag fick av mamma , pappa och jessica när jag flyttade in..=) köpte ju till en någon vecka senare så den e fortfarande lite mindre men den tar sig=)






jaja nu ska jag göra min redo för en dag på jobb... jerry kom precis och ville vara med och skriva han la huvet på tangentbordet=) tror inte det hade blivigt så bra text utav det.. hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina blommor, hoppas du får en bra helg nu när du är ledig.

2010-03-19 @ 09:38:34
Postat av: felicia olsson

Vad snällt av henne, ja det är verkligen skönt med fredagar :) ha en bra dag!

2010-03-20 @ 11:26:06
URL: http://feliciaolssoon.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Bra att du lyckas hålla liv i blommorna, det är minsann inte det lättaste. Frågan är ju alltid, är det för mycket eller för lite vatten man ger? Men jag tror du klarar det du verkar vara en riktig pysselmaja som klarar det mesta.

2010-03-21 @ 09:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0