fredag

FREDAG!

Underbart.. har dock varit en ganska bra vecka på jobb.. jag var ledig i måndes körde tisdag och onsdag villket förgyllade min vecka.. sen stått inne torsdag och nu fredag... sen ska jag vara fri i helgen ...


Innan jerry blev klippt så kunde han ha toffs haha så söt han e mammas bebis=)




Sen efter klippet var där inte mycket kvar av han! Tyckte först när vi hämtade han att han såg lite rolig ut , för man va ju inte van att han  hade sitt kryll men nu när man vant sig vid icke kryll  e han lika fin som alltid=)




Fick en kommentar på mitt förra  inlägg om vad som hände...
Det vet dom inte .. han gick och la sig på kvällen men på morgonen var han hämtad!

Ikväll blir det hemma mys skulle jag tro , laga nån god middag sen se någon bra film eller nått...
Hoppas få igång tv´n snart...


hejdå



Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt nu får ni in alla kanaler med de stora parabolerna

2010-03-12 @ 09:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0