Måndag!

Det är måndag mina kära vänner och helgen e slut.. Tack för en trevlig lördag kväll , var ute med jobbet och åt god middag och sen vidare ut för lite dans och dricka=)

I går söndag mådde jag nästan för bra för att vara sant.. kände mig bara lite slö på morgonen men inget kräk, inga alvedon inget sova hela dagen.. mycket ovanligt för att vara mig när jag druckit .. Tog det dock lungt men ändå jag brukar alltid bli bakis.. men icke igår..

Vi blev bjudna på middag i svedala hos thords föräldrar och det tackar man ju inte nej till så vi tog fyr hjulingen dit ... mycke skoj=)  roligt att den e reggad för två så vi kan åka båda! Efter middag och promenad med jerry så slipade vi klart rummet städade upp allt slip damm dammsugade och torkade golvet...  Har hittat en som hyr ut gips lyft för typ 60 kr om dagen så jag håller tummarna för att gipset i taket kommer upp till helgen!

Nu sitter jag och väntar på anticimex som ska komma idag.. det ingick när jag tog villa försäkring .. lite dumt att dom inte kan sätta ut en tid dom ska komma på utan tiden är mellan 10 - 12.. någon gång där i mellan ska dom komma.... så jag hoppas dom kommer snart för jag ska in och jobba sen ..

Det låter som att någon bor i våran skortsten... för det prasslar som fan i från den öppna spisen i vardags rummet... i så fall ska jag elda satan  i kväll så jag rök skadar dom och att dom tvingas flytta... jag vill inte ha några gratis boende..

Vi har ju köpt oss ett trådlöst internet.. ni vet en sån sak man sätter i usb inntaget... köpte ett från 3 då vi visste att det funkade bra här ute... Och där i butiken sa dom att man kunde surfa mycket för de 199 kr i månaden innan dom sänkte hastigheten... men Nu mina damer o herrar ska jag tala om för er att dom sänkt vårat och jag tycker inte att vi surfas så där jätte mycket! undra om vi blivigt lurade!! att det man får surfa för inte alls är så där mycket som dom säger att det ska vara...  Hmm.. nu kan vi inte ens kolla på play längre då det bara laggar för vi har mega slött nät.... Dagens STORA ilandsproblem..  det ända vi kan glädja oss åt är dock att månaden snart är slut och att dom speedar upp det igen...  det är Fem dagar kvar till lön... Härligt härligt..=)


Shiiit nu låter det riktigt mycket ifårn skorstenen ....ska sticka in huvet o lysa o kolla hahah.. hejdå


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi har telia. inga problem, surfar hur mycket som helst

2010-03-22 @ 17:14:01
URL: http://humblebumblebees.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är sovrummet klar ännu?

2010-03-23 @ 08:16:32
Postat av: Anonym

Vet du inte att Jultomten bor i skorstenen fram till JUl :-))) Så du behöver inte bli orolig det är inget farligt. Ha en bra dag.

2010-03-23 @ 09:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0