måndag

Hejsan hej..

Det är måndag och jag är inne på min sista lediga dag.. jobbar igen i morgon... Det är underbart att vara ledig tänk om man kunde vatt det lite oftare vad härligt det skulle vara=) ingen klocka som ringer o väcker en man kan sova tills man vaknar man kan äta frukost i lugn och ro, gå och lulla och bara göra precis det man känner för..=)

idag har jag plockat undan lite här hemma tömmt ett par kartonger som stått kvar.. håller på att tvätta ..flitigt eller hur=)

Fick en kommentar att jag skulle vara flitigare med kameran... jag lovar ska försöka... och jag ska lägga ut bild på jerry nu osså när han e ny klippt ska bara hitta kamera sladden..

idag har vi bott i huset i tre veckor.. tiden går sjukligt snabbt men allt rullar på och vi trivs bra här ute...

saknar dock TV.. har inte kollat på tv på tre veckor.. har inga kanaler.. vi gjorde ett tappert försök att hitta kanaler igår men icke! den vill inte.. och den boxen vi har som vi  köpt hade  vi  när vi bodde i dalby den är tydligen låste till  com hem jävla fi**orna.. här har man gått och betalt en massa pengar för skiten och så ska man inte kunna använda den bara för att vi inte bor i com hem länge vad är det för jävla skit... hatar com hem!!!

Funderar på om man skulle bakat men då måste jag nog först köra till svedala och handla o då blev det genast jobbigt! tror jag sätter igång en film i stället...

ska se om jag kan tömma kameran ikväll.. uppdatering kommer=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Väntar med spänning..........på lite foto........Ha en bra kväll.

2010-03-08 @ 18:39:14
Postat av: Anonym

Håller med föregående inlägg, hur blev frissan på hunden?

2010-03-09 @ 11:55:55
Postat av: Elin,

Hej!



Jag har en blogg utan header .

och är usel på att göra.

Jag undrar bara om du skulle vilja göra en åt mej

du behöver inte men skulle bli jätte glad om du vill göra en.

Kolla gjärna in på min blogg oxå.

Hör gjärna av dej på min blogg.



kram..

2010-03-09 @ 18:57:38
URL: http://alwaysgrinchyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0