Tankar...


Jag förstår inte.. kom inte och säg att där finns en gud där uppe som ska vara så god och allt skit som troende predikar om... för inte en chans i världen att någon som ska vara så god utsätter någon för den sjukdomen!

Hade det funnits en gud hade inget ont funnits, inget krig inga våldtäksmän, inga pedofiler, inga sjukdomar..
Så den dagen allt detta försvinner den dagen ska jag börja tro.. tills dess kan han slänga sig i väggen!!

Vill bara skrika ut i luften det är inte rättvist ...

All min styrka går till dig och jag hoppas att du vet att du kan be om hjälp om du behöver det!

hejdå



Kommentarer
Postat av: Anonym

vem skriver du om?

2010-03-24 @ 08:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0