torsdag


Har igentligen inget vettigt alls att skriva idag...  ska snart köra till jobbet.. bara idag oxå sen så e det fredag.. underbart med fredagar...

Ska bli skoj att gå ut en sväng på lördag.. har fixat chafför nu så jag kan komma hem gött..=)

Jag vet inte vad jag ska ha på mig på lördag, det blir väl den dagens stora ilands problem alltid samma sak när man ska någon stans..  jag har inte köppt något nytt heller på väldigt länge! sen november kanske..? känns riktigt jobbigt.. men så e livet på en pinne.. =)

jag ska nog hitta något att slänga på mig..

Bjuder på en ego bild=)




När jag ser denna bild inser jag att jag måste färga mitt hår igen.. har en utväxt nu som ser för jävlig ut.. det har jag inte på denna bilden villket e mycket snyggare.. Men det blir en annan dags problem..

nu ska jag surfa vidare ett tag innan jag måste köra.. hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0