Torsdag

Hejsan hej..

Jag lever än.. Har bara inte hunnit uppdatera innnan jobbet sen så har jag inte tänkt på det på kvällen...

Sista dagen på jobb för denna vecka sen håller man lite ledigt.. ska bli underbart skönt då man jobbat sitt långa pass nu...

Jerry har varit lite sjuk här hemma.. mammas lille gosse fick åka till dr, han har infektion i urin ledaren ...så han hade svårt att kissa.. o sen på det fick han problem med magen och fick kraftig rally bajs som mina stövlar tyvär fick känna på... blir att kasta dom o köpa nya till nästa vinter.. var ändå dax att göra sig av med..

Så nu får han bara äta kokt mat... så kokade ris o vit fisk till han.. även pasta, så ska han ha det i små portioner istället för sitt torr foder för att magen ska bli bra... sen efter ett par dagar med det så ska vi blanda ner lite kulor oxå i maten ...  blir nog bra när han blir frisk.. tycker bara så synd om han då han faktiskt inte kan berätta för oss vad som är fel och vart han har ont.. tur dr erik kunde se det i kisse provet vi hade tagit med oss...

Ska faktiskt köra idag på jobb... nice nice.. så börjar 7 o slutar 4 idag Underbart det tackar vi för..

Sen ska jag bygga naglar kl 6 så hinner med lite ärende där imellan.. ska tanka bilen, köpa puder o lite sånt skit!

Igår var nog Sveriges första härliga vår dag gott folk.. jag hoppas att ni inte missade det... så jävla skönt att snön verkar vara slut för denna gången och vi går mot bättre tider med bar mark och soliga dagar...

nu ska jag borsta tänderna och göra mig klar för att sticka till jobb... såg innan att jag måste skrapa rutorna för jäkla jobbigt!! hej då




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur tar man urinprov från en hund?

2010-03-04 @ 12:13:53
Postat av: jessica

hej snälla kan du fiksa några som kan kommentera mitt inlägget MORMOR! det inlägget behöver kommentarer



litar på dig<3

2010-03-04 @ 16:46:48
URL: http://bysyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0