Torsdag!

Torsdag morgon e här och det har varit allt annat än en bra vecka.

Min älskade mamma e sjuk och ligger på sjukhuset.. något i ryggen/disken/bäcken? är fel och gör att hon inte kan röra sig av smärta.. Satt hos henne igår och det gör ont i en att se sin mamma lida så som hon gör. Och hade jag kunnat trolla bort allt hennes onda så hade jag gjort det även om det innebar att jag fick ont själv.

Så All min styrka och alla mina tankar går nu till min älskade mamma och moster som båda kämpar på .
Livet är så jävla orättvist .. varför ska just ni två bli drabbade av sjukdommar, sjukhus och smärta!
Vem bestämmer vem som blir sjuk och vem som ska vara frisk? för isåfall vill jag träffa den personen/saken och ge den en stor fet smäl för detta är inte okej!!!

Nu ska jag snart köra till jobb och starta dagen med ett möte, sen kämpa på tills klockan 19 ikväll... Blir en tur till mamma sen ..

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ibland undrar man vem som gör så att vissa människor ska lida. Hoppas allt blir bra och att allt löser sig för familjen.

2010-05-20 @ 09:12:31
Postat av: Anonym

Hur är det med din mamma? Hoppas det har blivit bra.

2010-05-23 @ 16:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0