uppdatering

Jag lever för er som har undrat... har inte varit här på en vecka... har helt enkelt inte haft tid till det..

Jag körde hela förra veckan på jobb villket var underbart.. hämtade våran bil som varit på service i fyra månader... får se hur länge den varar nu!

Sen var det  full fart hela veckan ... i helgen i lördes var vi fört på camaro cup uppe på ring knutstorp ligger en bit över svalöv.. riktigt trevligt dom biljetterna tackar vi för =)
Trots lite halvt kass väder var det mycket skoj ...



På kvällen drog det iväg till ystad... det var dax för ystad crusing...  där gjorde vädret sig på minnt då det var betydligt färre bilar än fjor ...  men hade ändå en trevlig stund..=) Jessica var chafför i bennys lincoln..



Sen var moster och jessica här i måndes , vi grillade gorv åt chips och dippa och ny bakade kanel bullar som jag lyckats slå ihop=) mycket trevligt... kämpa på moster min styrka går till dig.. super roligt att träffas.. och om två veckor är det dax för dig att flyga ner till din familj det är du värd=)

Sen i går stack jag hem till mamma en stun på dagen. skulle hämta lite som  hon köpt till oss i tyskland... fikade lite sorterade kläder och var ute en runda med hundarna.. så roligt att dom kommer överens fast fanny kan vara 
lite grinig... men så länge inte jerry bryr sig om henne så skiter hon i han=) Fin bild på mina två hjärtan...



Sen igår kväll fick jag feber och krängde en pizza framför nya avsnittet av gossip girl och one tree hill.... och nu är jag mega förkyld.. ska dock försöka bita ihop och gå till jobbet nu...

har ont i halsen uppe i gummen villket brukar leda till hals fluss för min del men vi får se om jag kan slippa undan det denna gången.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du är tillbaka. Krya på dig och hoppas du slipper halsfluss. Ha en bra helg.

2010-05-12 @ 10:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0