Fredag

Idag har jag vatt inne på mitt före detta jobb... vad konstigt det känns att skriva det...

Iallafall så var jag inne och åt lunch , fick en jätte fin blomma och pressentkort från alla... tack så mycket=)

Nu börjar allvaret igen på måndag... Kl 8 ska börjar jag jobba igen...

Nu ska vi illafall hålla helg.. skönt att ha mannen hemma så man slipper sitta ensam.. vi ska nog gipsa tak i sov rummet ,sen ska det rivas tak i hallen och gipsas nytt där oxå.. =)

Thord och hans pappa håller på och dra in spottarna nu i sov rummet... kommer bli fyra st infällda  så snyggt...=) har 8 i vårt sov rum men eftersom detta är ett mindre rum så blir 4 bra =)

Köpte även 4 påsar ved inne på plantagen i lund.. svin dyrt men vad fan ska man göra.. ingen har ju torr lös ved att sälja så här sent ... vi är ute i sista minuten och har svårt för att hitta ved... så nu köpte jag idag så vi kan klara helgen... jag tänker icke sitta och frysa :)

Fick även iväg alla påsar med gamla reklamer till tippen idag.. så skönt dom har nog stått i hallen i en månad eller nått... :)


Här är en underbar bild på min lill kille...  Att man kan älska någon så mycket =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så gullig han är. Önskar er en fortsatt trevlig helg.

2010-10-30 @ 10:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0