måndag


Idag känns det nog mer skumt än det gjorde i fredas... det är ju meningen att jag ska jobba nu eller? istället e jag ny vaken och sitter och äter frukost..

Ska in till Lund sen och fixa lite papper och sånt som behövs till måndag får nog reda på lite tider när jag ska innfinna mig...=)

Har fått 2 kommentarer från någon feg jävel som e anonym som jag valt att inte lägga ut! vill du få dina kommentarer ut laggda så våga stå för vem du är! Du vet att man kan kolla ip nr va? för det vet jag...


Nu ska jag iallafall göra vi mig litta så man kan komma iväg... 

Har fått tillbaka min telefon nu oxå så förhoppnings vis kan det komma lite bilder oxå=)

hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser framemot lite bilder alltid kul att se, Lycka till med nya jobbet.

2010-10-25 @ 14:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0