Måndag!


Hade en jätte trevlig födelsedag igår.. tack så mycket för alla gratulationer =)

Mamma ,pappa och jessica kom hit så vi köpte mat och käkade.. inte lönt att bara sitta och äta kakor när alla ändå måste äta middag...  Sen kom Thord familj och fikade lite senare dom hade vatt och kollat på bil på dagen =)


I morgon ska jag ta stygnen och jag är riktigt nervös över det då jag vet att för det första gör det ont... sen har jag inget annat än min hud att lita på .. att den håller ihop ... Nu är stygnen där och hjälper till att hålla ihop allt, men när dom är borta måste huden sköta allt jobb....

Jag hoppas att allt går som det ska..

Jag saknar min telefon, jag känner mig naken utan den... vi var och lämnade in den för en vecka sen så snart kommer den förhoppningsvis tillbaka till mig...  Då kan jag även börja lägga in lite bilder igen.. har ju alltid telefonen med mig och den har bra kamera osså och nu när jag inte har den så blir det tyvär inga bilder... går inte och asar med mig kameran överallt.!

nu ska jag sappa lite på tv´n... fick låna mamma o pappas boxer kort så nu har jag massa kanaler=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fick du i present, lite nyfiken får man lov att vara.

2010-10-04 @ 18:34:31
Postat av: Anonym

Hur går det med läkningen av stygnen? Är allt okej?

2010-10-06 @ 08:37:13
Postat av: Anonym

Hur mås det? Länge sen man hörde nåt.

2010-10-09 @ 10:26:35
Postat av: Jenny

Hejhej,

Vilken fin blogg du har !

kolla gärna in min och sara's. (:

2010-10-09 @ 22:51:24
URL: http://ttvaflugoriensmall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0