Söndag!

Ja gott folk det är redan söndag och helgen lider mot sitt slut.

Har ni ställt om klockan? annars är det på god tid att ni gör det :)

Jag har ju som sagt vatt ledig nu en vecka, men i morgon börjar allvaret igen. Tur man e morgon människa så man kommer upp i morgon bitti fast jag inte vatt uppe så tidigt på hela veckan =)

Igår var Thord på aktion och fynda på sig lite saker, polermaskin till bilen för en hundring.. helt ny i princip.
Vinter däck till min bil .. en motor såg för 50 lappen.. ja lite sånt smått och gått.. han ville iallafall dit fler gånger sa han. Medan han var där passade jag på att riva hall taket.. inget tungt jobb men jag har träningsvärk idag iallafall.. e man jätte otränad då?

Jag vill nog skylla på att jag inte rört armarna så mycket den sista tiden för bröstens skull... jag har ju inte heller lyft en massa och annvänt musklerna..

Sen idag har Thord gipsat taket inne i sov rum nr 2... spacklat första omgången oxå=)
Han e redig han =)

Jag tog och sorterade lite saker nere i källaren som bara ställts in när vi flytta... blev en låda o slänga..=)

Sen gick jag o grannen en runda med hundarna  dom e så fina.. kul att se att dom kan leka och ha roligt tillsammans...

Jerry och kompisarna...


nu e det ensam mamma söker sen e det dax att sova ... sova bort nerverna...

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det går bra för dig idag med det nya jobbet, hoppas du skriver och berättar.

2010-11-01 @ 08:49:21
Postat av: Anonym

Fin bild, jättesöta vovvar. Vad är den vita för en ras?

2010-11-01 @ 08:55:23
Postat av: Helena

Söta hundar =)

2010-11-11 @ 13:00:07
URL: http://helenaekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0