Tack för dom fina orden Lissan..

Fick ett fantastiskt mejl av Lissan innan idag.. Blir mycket rörd över dina fina ord.. tänkte dela med mig av lite stycke av din text hoppas att det är okej ..

Det är sånna varma ord som gör att man faktiskt mår lite bättre och får en att känna att man gjort rätt..


Delar av Lissans text... kommer inte dela med mig av allt eftersom det är privat.

Hej Jenny!
Det finns så otroligt mycket orättvisa som man inte förstår. Du ska sträcka på dig! Du har aldrig gjort något annat än växt och blivit väldigt duktig inom chaufförsyrket. Se detta som en inlärningsperiod

Men varför har både du och jag mått lika dåligt och känt / känner likadant. Jo, för att när vi har ett jobb som vi trivs med så ger vi allt!! Hur stressade vi än var och på uselt humör så levererade vi ändå med ett leende på läpparna och med god service och ordning o reda. Vi ställde upp för våra kunder, kanske lite för mycket…. Kortet hängde många gånger på en tråd…. Men vi fixade det och det uppskattades. Många gånger har både du och jag hört att det är ordning o reda med oss. Det gör ju givetvis att man ger lite till. Vi gav allt till max!!! Men någon sa att vi inte fick längre..

Sommaren -06 !
Ja du Jenny, de va då allt började. Det är en sommar som jag bär med mig för resten av mitt liv. Tror inte det fanns en dag som man inte fick ett asgarv tillsammans med dig! Vilken sammanhållning vi hade! Vi var starka, vi va bra! Du vet vem som jobbade då och du vet vad jag tänker på! Vi var oslagbara! Vi ställde upp för varandra, vi hjälpte varandra!

Du vet vad du presterat och du behöver inte vara ledsen eller besviken. Gå med rak rygg och fortsätt i livet

Lycka till på Autoexperten! Ni som läser detta och har en anknytning till Autoexp.. Ta hand om Jenny och våga vidareutveckla hennes förmågor! Hon är en arbetsvillig, positiv, framåt kvinna i sina bästa år!! Underskatta henne aldrig och lyssna på vad hon har att säga. Hon jobbar aldrig i motvind, hon vänder vinden och bara följer med.
Med tårar i ögonen Jenny, så hoppas jag att vi någon gång kan få visa vad du och jag går för tillsammans.
Min älskade fd arbetskollega, våga ge järnet!!!!
-The road is wet and it's raining…. -Lissan

Tack snälla du... <3



Kommentarer
Postat av: Syrran

Man ska aldrig underskatta en AHLFORS!!! Ta åt dig Jenny å väx :) Den 1/11 börjar ett nytt äventyr :) Å nya offer att förpesta tillvaron på :P hahahahahahaha

2010-10-24 @ 20:25:18
Postat av: Anonym

Ja vänner är bra att ha, dom ska man vårda väl.

2010-10-25 @ 09:25:21
Postat av: Henke

Lycka till på nya jobbet Jenny :)

2010-10-25 @ 14:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0