tisdag

Idag har stor handling stått på schemat.. jag mötte upp syster yster och sen handlade vi loss=)
Är så glad för att hon alltis ställer upp och följer med mig när det e handling...

Annars har jag tvättat plockat undan lote här hemma... bara myst med jerry... det är härligt att bara vara hemma..

Har ju igentligen rätt att vara hemma i en hel månad men lika bra att komma igång.. =) Det ska bli riktigt roligt faktiskt...

Fick reda på idag vad ni gjort och jag blir skit irriterad över det!!  Hur tänkte ni där lixom?
Aldrig någon annan som ni gjort det för? varför just mig e det för vart jag ska börja eller?

Nä jag e bara lack nu... ska kolla tv


hejdå


Kommentarer
Postat av: Haringetnamn

Jag vet nog vad du menar. skit samma. du slipper "dagiset" nu och får börja jobba på ett riktigt bra ställe ju :) dessutom får du jobba med det du vill.

2010-10-27 @ 01:03:48
Postat av: Anonym

Hoppas du kommer att trivas på ditt nya jobb.

2010-10-27 @ 08:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0