Måndag!


Måndag morgon och det är riktigt trist väder ute... hösten /vintern kommer mycket närmre och snart måste vi plocka fram vinter jacka ...

Helgen gick snabbt förbi som vanligt... i fredas var vi bara hemma super skönt för det var typ 100 år sen känns det som vi hade en hemma helg...=)

I lördes var Thord iväg och jobbade ett par timmar från 12 till 6 ... sen stack vi till svedala köpte god mat och lagade den hemma hos hans föräldrar... Vitlöks kroketter , vitlöks bröd, ox stek som vi skar i skivor och grillade helt perfekt rosa... med bea sås och sallad... Man vankade i från bordes så mätt man blev... =)

Sen natten till söndag fick jag en mag katarr anfall eller vad man kallar det... vaknar vid 4 att jag har jätte ont.. går upp och tar mina piller jag har... sen försöker jag hitta en ställning att ligga i där det känns minst villket   jag nu konstaterat att en sån ställning finns inte!! Slutade med att jag somnade sittandes i soffan... efter kanske 2 timmars lidande...  när jag vaknade flyttade jag in igen till min kärlek och nanna vidare=)

Igår var mamma och pappa här... vi åt pizza och Thord fick världens bästa födelsedags present... En BOX!!!!! japp så nu kan vi kolla tv... 1,2,4 och sexan ... UNDERBART!!!! har ju bott här sen februari och inte fått tummarna loss att köpa en , har kollat all tv på play... men nu kan vi kolla lite på tv oxå=)  fantastiskt...=)



Passade på att locka/våga håret i lördes när Thord var och jobbade.. hade inget annat att göra eller jo det hade jag men inget jag ville göra =) så här blev resultatet...




Jaja nu ska jag ladda tvätt maskinen , borsta tänderna och lite sånt innan jag ska till jobb... hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0