Fredag

FREDAGEN är här... Är det bara jag som tycker att denna veckan har vatt lång?
Dagarna brukar bara springa förbi men tycker inte det har vatt så denna... kan det vara för att det kom mer snö? det var ju inte alls mycket men ändå? hann man bli deppig av det ?

Iallafall så ska jag in till malmö idag, ska vara där inne kl 16:00 går på en behandling som heter LPG som ska hjälpa mina ärr att blekna och mjukna... ser faktiskt en skillnad och känner framförallt skillnaden om man känner på ärren... det gör nytta.. blir mitt 5 besök idag.. och har några till framför mig innan resultatet är framme.

Det är en maskin, som längst fram har ett munstycke och så är det vakum som suger upp och släpper suger upp släpper ja ni fattar, i olika moment... så drar man munstycket på ärren.. låter skit konstigt och det känns nästan som när skinnet fastnar i en dammsugare.... :)

Jaja.. mycket mer än så hinner jag icke med för nu måste jag plocka undan på bordet , borsta tänderna för att sen bege mig till jobb.... hejdå=)

Våran underbara kille... :) Tittar tv och sappar lite .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0