måndag

Måndag kväll och jag ska snart springa över till grannen för att kolla på första avsnittet av den nya säsongen av ullared..  Efter det blir det hem igen för att ducha och tvätta håret för i morgon mina vänner ska jag till frisören!

Japp jag och syster yster ska köra till Anderslöv och besöka frisören kl 19:15 i morgon blev helt paff att dom hade en sån sen tid, oftast måste man stressa som fan för att hinna iväg efter jobb för att man lyckats få tag i den sista tiden som oftast brukar vara runt fem om man har tur. Men inte i morgon .. tacka vet jag frisörer på landet haha :)

När jag kom hem idag möttes jag som vanligt av en glad jerry i dörren... men när jag gick in i stora rummet och såg att min gympa sko låg där med ihopa dragna sko snöre o hål i hälen så var han inte alls lika glad för han visste att jag sett hans verk... och runt om låg oxå små bitar av min foppa toffel som jag har haft och renovera i... nu fanns det bara små bitar överallt... genast började jag leta efter resten av skon men kunde icke hitta den någon stans... ringde genast mamma och frågade vad jag skulle göra , jag trode fan att ätit upp hela sko jävlen.. men sen efter en lång stund hittade jag den under soffan! och Shit villken lättnad.... fast han bitit sönder den var jag bara glad att han inte ätit upp den.. för hans lilla mage hade inte klarat det!
Och köra till vetrinär o akut operera känns inte så lockande...

Detta hade han lyckats med när han hade haft tråkigt här hemma ...



Jaja.. nu ska jag springa iväg till grannen... Hej då... Och rolle! jag har hittat din skjorta! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad busig han varit när ni inte var hemma, men som sagt det var tur han inte åt upp den. Ska du klippa dig kort hos frissan? Du lägger väl in en bild hoppas jag.

2011-02-21 @ 22:42:50
Postat av: Sanna

Heej ! :D

Var med och tävla om veckans blogg på min blogg ! :)

Vinnaren utseés ikväll eller imorgon kväll !

Så skynda dig och änmäl dig,

http://ss-aannaa.bloggplatsen.se

2011-02-23 @ 12:11:03
Postat av: Alexandra

gud vilken busig liten sak ;) du ska va glad att din hund inte käkar mobiler ialaf (det gör min) ;) fin blogg btw <3

2011-02-24 @ 12:25:55
URL: http://lexxilewis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0