söndag

Söndag och klockan är i skrivande stund 18:47 idag har det inte hänt så där jätte mycket..

Hämta hem gubben i natt runt halv fem skulle jag tro, och då skulle det va natta mat så fick agera lite sällskap där mitt i natten...  sen blev det till att sova och vaknade nog inte försen halv 1 oj då... sov morgon :)

Vi tog på oss och gick en runda med lillle man i skogen.. man blir verkligen varm i hjärtat när man ser hur glad han blir för att få komma ut och springa av sig... skulle kunna gå hur långt som helst för hans skull...:)
Lille man hittade en napp i skogen som han hade i munnen precis som en bebis..ur sött men fick det tyvär inte på kort...

Efter det blev det faktiskt köpe mat till middag, körde in till svedala och köpte sibylla... Haha först gå i skogen och sen fetta sig.. tur det är för jerrys skull man går och inte för sig själv haha :)

Nu sitter jag här med lite gurk stavar och dippa.. is kal fanta (tro det eller ej) då jag i vanliga fall är beroende av coca cola=) det finns här med.. men köpte en fanta o la den i frysen och gissa om det är gott is kall :)

Eldar i vår fantastiska spis..hur har jag kunnat leva utan en hela mitt liv? visst svär man och kämpar när det är dax att få in veden men det är så värt det nu när man väl sitter här med värmen :)


Hittade en fin bild på Thords telefon igår som han tagit när vi passade hans föräldrars hundar... tre små hjärtan :) Kan lägga till att det inte är en arangerad bild utan att dom bara hade suttit så när han såg dom :)
Här ser ni även färgen på fond väggeni vårt andra "nya" rum... :)








Kommentarer
Postat av: Anonym

Å så söta vovvarna är, jättefin bild.

2011-02-21 @ 11:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0