onsdag

jaja men onsdagen är här och veckan springer på till fredag..

Älskar ju helgen då man har lite sovmorgon ..annars ringer klockan 6 på vardagarna..

Allt annat rullar på som vanligt tycker jag..finns inte mycket jag klagar på just nu..

visst finns där saker jag skulle kunna kräka av mig men eftersom man inte vet vem som läser så är det nog bäst att låta bli.

Vaknade nu i morse och det är åter vitt på våran uppfart.. det betyder att det snöat i natt... inte för att jag tillhör en av dom som gnäller varje sekund och bara uppdaterar facebook med typ fan jävla snö så är jag ändå rätt trött på det nu.
Jag saknar sommaren solen och värmen... och aldrig har det kännts så långt bort...
Lämmna in min semester på jobb igår.. blir ca två  veckor betalt jag hinner få ihop eftersom jag började i november... sen tog jag en vecka obetald.. så kommer ha 3 veckor iallafall:)  men Augusti känns väldigt långt borta just nu.

jaja nu ser jag på klockan att jag måste sticka haaj då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Misströsta inte, viiips säger det bara och snart är det semester :-)) tiden går ju så fort, för fort ibland faktiskt. Ha en bra dag.

2011-01-12 @ 11:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0