Fredag

Fredag mina vänner FREDAG! känns hur skönt som helst tyvär blir det icke sov morgon som jag tänkt mig i morgon för jag ska iväg och hämta hem ved kl nio, i Ugglarp så inte jätte långt att köra.

Sen är det lördagen fixad.. efter att man burit in den är man rätt sliten i kroppen .. fast blir lite lättare nu när man kan köra släpet på gräsmattan då slipper man rulla allt i rullebören från vägen.. nu kan man köra in direkt på baksidan och bara lavva in!! 

Hann med att städa igår känns skönt att ha allt helt rent... så slipper jag tänka på det i helgen, har lixom struntat i det ett tag för jag inte pallar men trivs inte alls i skit och visst är det riktigt skönt när man är klar och man kan gå och lägga sig i renbäddad säng :)

Idag ska jag och syster yster iväg och bygga naglar, jag gör ju det alltid en gång i månaden och har gjort nu sen 06 det är den drog och jag älskar det... många undrar hur jag kan lägga 300 på naglar i månaden men jag tycker inte alls det e mycket... jag röker inte, snusar inte går inte ut på krogen och super upp massa andra pengar varje helg så vad gör det om jag nu råkar villja ha naglar? Iallafall... syster har inga sen innan så blir ett nytt sett för henne... hon ska bara ha dom över semestern då hon icke får ha dom annars på jobb...

Nu ser jag att klockan börjar bli mycket och nog bäst att gå och borsta tänder klä på mig innan det är dax att köra till jobb.. kanske det kan bli lite roligare väder idag än igår... för igår var riktigt trist.. fast eftersom jag jobbar kan jag skita i villket haha :)

Går ju inte att elda nu mitt i sommaren då hade vi dött av värme slag.. så slog till på lite ljus där inne istället.. riktigt mysigt det med när det är mörkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0