tisdag..


Idag är det tydligen tisdag.. har tappat kollen på dagarana helt nu när jag bara går hemma..

Idag var jag hos dr igen för att kolla så mina blod värde blitt bra igen villket dom hade..

Men att jag fortfarande känner att det är jobbigt att andas måste jag nu bara vänta ut.. Pencelinen gör sitt och jag måste ha tålamod.. kan ta en lång tid för kroppen att återhämta sig och jag ska känna mig bra..

Fick iallafall sjuk skrivnings papper som jag behövde från och med igår fram till söndag.. så skönt att ha det fixat.. Fast det börjar bli trist att bara gå här hemma nu.. Visst hade det vatt skönt om jag pallat med att göra något men eftersom jag inte kan det känns dagarna väldigt långa...

Idag när jag kom hem från läkaren hade thord rensat plattorna på framsidan och klippt gräset där.. blev jätte fint tack hjärtat för de =) i normala fall är det nog mest jag som gör trädgårds arbete förutom gräsklippning... Du ska veta att det verkligen uppskattas specielt nu när jag inte sj kan göra nått...

Jag har iallafall lyckats tvätta lite idag... mannen bar ner en över full tvätt korg så har betat av någon maskin iallafall... det är inte tvätta som e jobbigt för det fixar ju maskinen men att behöva hänga upp allt... det e drygt... men iallafall nu är lite av det gjort :)

Annars hänger jag bara här på soffan med våran päls klädda son ... tur jag har han till sällskap....

nu ska jag återgå till att göra absolut inget... hajdå


Bjuder på någon månads gammal bild på jerry när vi var på väg till hans klippning :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så söt och lurvig han är den lilla vovven, hoppas dina krafter snart är tillbaka.

2011-06-22 @ 11:11:32
Postat av: Anonym

TREVLIG MIDSOMMAR!

2011-06-23 @ 11:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0