Fredag

Fredag underbara fredag är här.. veckan känns som hur lång som helst.. tror mest att det beror på att Thord har vatt ledig så när jag gått upp så har han legat kvar o snarkat... :) jag har lixom vetat att han kan ligga där hur länge han vill... orättvist.
Men det har han icke gjort... han har börjat pilla lite smått på hallen.. satt upp lite reglar , vatt och köpt ny vins lucka med stege... så man kan ta sig upp där utan att riskera att man slår ihjäl sig..

Sen igår körde han in till pappas jobb med min bil för att kolla på draget, blir att köpa ett nytt då dom konstaterade att den yttersta biten var för dålig för att ens pröva laga...
Så idag ska Thord kolla runt på lite olika skrotar och se om han kan hitta ett begagnat...

Sen ikväll har vi bestämmt oss för att ha chips kväll  så gott=) vi blev sugna på det igår men hade inga hemma så idag när jag kör hem ska jag stanna o handla.. sen ska vi ha hemma kväll :)

Blir väl att kolla Bb... riktigt sjuk underhållning men man kan inte låta bli att glo.. :)

Nu ska jag släppa ut min lilla vovve så han får kissa.. för sen när Thord vaknar går han lång runda i skogen med han..

hejdå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter mysigt med hemmakväll, ha en bra helg.

2011-03-25 @ 10:38:32
Postat av: Olivia --> Kolla min blogg :D

kolla bloggen?

2011-03-29 @ 21:09:52
URL: http://liiindstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0