fredag

En hel  jobbe vecka ligger nu bakom oss och nu är det fredag och man sitter i soffan och varvar ner ... har precis fyllt spisen med ny ved så min underbara värme håller i sig :)

Har haft söta Elin på besök på jobbet torsdag och fredag... min lilla praktikant som åkt med i bilen.. så med mycket sång och en massa annat trams har hon förgyllt mina dagar. :)

Annars har nog veckan bara rullat på som vanligt, har försökt klippa våra fruktträd, veckans väder började ju fantastiskt men sen så blev det ju icke alls bra.. så nu står ena trädet där ute halv klippt.. jaja får se i morgon vad det bjuds på för väder...:)

I morgon ska vi iallafall ha sov morgon det är en sak som är säker.

Jaja jag får uppdatera senare för just nu måste jag kolla BB det är min drog haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0